VI Conferencia José Luis Salvador Alonso "Salva"

Mércores 2 de maio, 12:30 h, Salón de Actos Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física (Bastiagueiro-Oleiros).
Entrada Libre

“Actividade física e deporte: ilusión, vocación, formación, profesión, servizo e sociedade”

Antonio Campos

Ponente: Dr. D. Antonio Campos Izquierdo.

-     Doutor pola Universidade de Valencia
-     Licenciado en Ciencias da Actividade Física e do Deporte pola Universidade da Coruña
-     Máster en Dirección de Recursos Humáns pola Universidade Autónoma de Madrid e a Cámara Oficial de Comercio e Industria de Madrid.
-     Máster en Análise de Datos e Deseño e Tratamento Estatístico de Enquisas pola Universidade Nacional de Educación a Distancia.

Actividade profesional e cargos máis relevantes

-     Xefe do Departamento Deporte e Saúde (Subdirector Xeral) da Axencia Española de Protección da Saúde no Deporte (AEPSAD)
-     Profesor Titular de Universidade da Facultade de Ciencias da Actividade Física e do Deporte.-INEF (Universidade Politécnica de Madrid)
-     Profesor de varios másters universitarios sobre dirección, educación e actividade física e deporte e saúde en diferentes universidades.
-     Exvicedecano de Orientación Profesional e Calidade da Facultade de Ciencias da Actividade Física e do Deporte.-INEF (Universidade Politécnica de Madrid).
-     Expresidente do Ilustre Colexio oficial de Licenciados en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Comunidade Valenciana.

Actividade científica e universitaria máis relevante

-     Autor de 6 libros e máis de 20 capítulos de libro.
-     Autor de máis de 100 publicacións en revistas científicas nacionais e internacionais.
-     Autor de máis de 100 relatorios, conferencias e comunicacións en Congresos Nacionais e Internacionais e xornadas de Actividade Física e Deporte.
-     Estancias en Universidades de Estados Unidos, Canadá e Brasil e distintas actividades conxuntas con diferentes investigadores e profesores de varios países.
-     Investigador ou director en 16 proxectos de investigación, dous deles do Plan Nacional I+D+i sendo nun dos mesmos investigador principal. Investigador ou coordinador en 8 proxectos de innovación e investigación educativa
-     Director ou codirector de 6 teses doutorais cualificadas con Sobresaliente Cum Laude.