Información básica: enlaces de interés para el alumnado

Admisión e matrícula

Asesoramento e promoción ao estudante (SAPE): este servizo ten, cando menos, as funcións seguintes entre outras:

• Informar sobre características académicas dos estudos e sobre as súas saídas profesionais.
  • Informar sobre o réxime de acceso e permanencia de estudantes na Universidade da Coruña.
  • Informar sobre os dereitos dos estudantes e asesorar sobre modo de exercelos e/ou reclamalos.
  • Informar das bolsas, axudas e premios convocados.
  • Informar sobre o Seguro Escolar
  • Programa SICUE

Asociacionismo Universitario

Atención á diversidade (ADI)

Atención ao usuario: páxina onde o usuario relaciónase co UDC para expor os seguintes aspectos:

• Suxerencias, queixas e reclamacións
  • Hai outra serie de aspectos contemplados como (preguntas máis frecuentes, solicitudes de actuación, etc.) pero por agora non están operativos.

Axuda TIC

Biblioteca da UDC

Bolsas propias da UDC

Centro de linguas:

• cursos de idiomas (alemán, francés, inglés, italiano, portugués)
  • probas oficiais

Cooperación e Voluntariado

Cursos para estudantado-Centro universitario de formación e innovación educativa (CUFIE):

• Técnicas de estudo e organización persoal
  • Técnicas de exposición oral para a presentación de traballos
  • Mellora da empregabilidade
  • Técnicas de relaxación e sáude
  • Emprendemento e autoemprego
  • Primeiros auxilios: técnicas sinxelas que salvan vidas
  • Estratexias para a preparación de TFG e TFM

Deporte e actividade física universitaria

Doutoramento

Guías Docentes

Igualdade de xénero:

• Protocolo actuación ante situación de acoso sexual
  • Plan de formación en Igualdade de Xénero para estudantes e PDIs (en colaboración co CUFIE https://www.udc.es/es/cufie/)
  • Activación do Protocolo de actuación ante situacións de acoso sexual, por razón de sexo e identidade ou expresión de xénero (enviar correo a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.)
  • Adaptacións curriculares para mulleres embarazadas e mulleres vítimas de violencia de xénero (enviar correo a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.)
  • Procedemento para elixir un nome distinto do rexistral de acordo coa identidade de xénero manifestada segundo o regulamento específico (mediante notificación á Secretaría Xeral - Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.)

Mobilidade: estudantes entrantes e saíntes

Moodle (acceso a)

Normativa de estudantes:

• Estatuto do estudante universitario
  • Regulamento de asociacións de estudantes
  • Regulamento de bolsas da UDC
  • Normas provisionais para a instrución e resolución dos expedientes disciplinarios abertos a estudantes da UDC
  • Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC
  • Normativa de atención á diversidade da UDC
  • Regulamento dos cursos de extensión universitaria da UDC
  • Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao e mestrado universitario na UDC

Oficina de Medio Ambiente (OMA):