VISITA AO CENTRO PENITENCIARIO DE TEIXEIRO

IMG 20170511 WA0071

Os estudantes do 3º curso do Grado en CC da Actividade Física e do Deporte da UDC visitaron as instalacións do Centro Penitenciario de Teixeiro (A Coruña)

Esta actividade foi impulsada por AGAXEDE en colaboración coa nosa facultade. Trátase dunha actividade complementaria da materia Estrutura e Organización Deportiva, impartida polo profesor Eduardo Blanco.

O principal obxectivo foi visitar as instalacións deportivas e coñecer os programas que se levan a cabo no centro.

Acordouse iniciar o trámite para que o alumnado poida realizar alí o seu Prácticum o curso que vén.