Información: enlaces de interés

Admisión e matrícula

Asesoramento e promoción ao estudante (SAPE): este servizo ten, polo menos, as seguintes funcións:

• Informar sobre características académicas dos estudos e sobre as súas saídas profesionais.
  • Informar sobre o réxime de acceso e permanencia do estudantados na Universidade da Coruña.
  • Informar sobre os dereitos do estudantado e asesorar sobre o modo de exercelos e/o reclamalos.
  • Informar das bolsas, axudas e premios convocados.
  • Informar sobre o Seguro Escolar
  • Programa SICUE

Asociacionismo Universitario

Atención á diversidade (ADI)

Atención ao usuario: páxina onde o usuario relaciónase coa UDC para expoñer os siguietes aspectos:

• Sugerencias, queixas e reclamacións
  • Hai outra serie de aspectos contemplados como preguntas máis frecuentes, solicitudes de actuación, etc.) pero por agora non están operativos.

Axuda TIC

Biblioteca da UDC

Bolsas propias da UDC

Centro de linguas:

• cursos de idiomas (alemán, francés, inglés, italiano, portugués)
  • probas oficiais

Cooperación e Voluntariado

Cursos para estudantado - Centro universitario de formación e innovación educativa (CUFIE):

• Técnicas de estudo e organización persoal
  • Técnicas de exposición oral para a presentación de traballos
  • Mellora da empregabilidade
  • Técnicas de relaxación e saúde
  • Emprendemento e autoemprego
  • Primeiros auxilios: técnicas sinxelas que salvan vidas
  • Estratexias para a preparación de TFG e TFM

Deporte e actividade física universitaria

Doutoramento

Guías Docentes

Igualdade de xénero:

• Protocolo de actuación ante situación de acoso sexual
  • Plan de formación en Igualdade de Xénero para estudantado e PDIs (en colaboración co CUFIE https://www.udc.es/es/cufie/)
  • Activación do Protocolo de actuación #ante situacións de acoso sexual, por razón de sexo e identidade ou expresión de xénero (enviar correo a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.)
  • Adaptacións curriculares para mulleres embarazadas e mulleres vítimas de violencia de xénero (enviar correo a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.)
  • Procedemento para elixir un nome distinto do rexistral #de acordo con a identidade de xénero manifestada segun ou regulamento específico (mediante notificación á Secretaría Xeral - Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.)

Movilidad: estudantado entrante e saínte

Moodle (acceso a)

Normativa de estudantes:

• Estatuto do estudante universitario
  • Regulamento de asociacións de estudantes
  • Regulamento de bolsas dá UDC
  • Normas provisionais para a instrución e resolución dous expedientes disciplinarios abertos a estudantes dá UDC
  • Norma que regula ou réxime de dedicación ao estudo dúas estudantes de grao na UDC
  • Normativa de atención á diversidade dá UDC
  • Regulamento dous cursos de extensión universitaria dá UDC
  • Norma que regula ou réxime de dedicación ao estudo e a permanencia e a progresión dúas estudantes de grao e mestrado universitario na UDC

Oficina de Medio Ambiente (OMA):